meliinab

پزشکی سلامتی

meliinab

پزشکی سلامتی

پرورش بوقلمون

هر موقع سراغ پرورش طیور می‌رویم، سریع پرورش مرغ و مرغداری‌ها به ذهنمان می‌رسد. این در حالی است که حیوانات دیگری هستند که ازلحاظ خاصیت به‌مراتب از گوشت مرغ بهتر هستند و شاید فقط در شوخی‌های دوستانه از آن نام ببریم و نشانه‌ای برای پولدار بودن به‌حساب بیاوریم. «بوقلمون» حیوانی است پر سرو صدا که برخلاف ظاهر پر شروشورش، بسیار احساساتی است.


پرورش بوقلمون اگرچه رمز و رازهای خاص خود را دارد اما از سود تضمین شده ای نیز برخوردار است. اگر سرمایه اندکی دارید و دلتان می‌خواهد کسب و کاری راه بیندازید که سودش تضمین شده باشد و حاضرید برای رسیدن به این مهم شب و روز بدون خستگی کار کنید و صبرتان هم زیاد است، پرورش بوقلمون می‌تواند یک پیشنهاد وسوسه‌برانگیز است.


چگونه بوقلمون پرورش دهیم؟

بوقلمون ها با جوجه مرغ ها یا پرندگان دیگر تفاوت دارند. در این پست بصورت تصویری نحوه پرورش اصولی و صحیح بوقلمون را آموزش می دهیم.


۱-قبل از پرورش بوقلمون از خود بپرسید که آیا پرورش بوقلمون برای شما مناسب است؟

پرورش بوقلمون گام5


اگر آن ها را دوست ندارید بهتر است که آن ها را پرورش ندهید چرا که کمتر از آن ها مراقبت می کنید و اگر به آنها اهمیتی نمی دهید استفاده ی از آن ها چیست؟اطمینان حاصل کنید که شهر شما قانونی در مقابل نگه داشتن بوقلمون در خانه ندارد. تحقیق خود را انجام دهید و ازشگفتی های غیر منتظره و ناخواسته اجتناب کنید. اگر چه بوقلمون ها به اندازه گوزن نیستند، چون جوجه ها باعث ایجاد سر و صدای کمتری می شوند،ممکن است همسایگانی داشته باشید که به شما بگویند از آن ها خلاص شوید یا از شما به کارکنان محله گزارش دهند. در مورد هرگونه مشکل مالی که ممکن است دارید فکر کنید. اگر شما بوقلمون را خراب نکنید (به درستی پرورش بدهید) به بودجه خود اسیب نرسانده اید. کوپه،غذا، آب ،فضا آبرسان ،انکوباتور و … چیز بعدی چیست؟ همه این ها هزینه بر هستند.

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد